Ministarstvo saobraćaja odbija da otkrije podatke o rekonstrukciji železničke stanice u Novom Sadu, jer kineski izvođač ne želi da oni budu dostupni javnosti pre završetka projekta.
Kada su se u Novom Sadu gradili most Slobode (onaj prvi, koji su 1999. bombama srušile NATO ubice), Spens, Srpsko narodno pozorište... mi, novinari, mogli smo da izveštavamo i fotografišemo, snimamo kako teku radovi, posećujemo gradilišta, razgovaramo s prvim stručnjacima odgovornim za izgradnju, pitamo i dobijemo odgovor zašto je nešto skuplje nego što je biliplanirano, da li i koliko i zašto kasni neka faza radova... A bila su komunistička vremena. Ko dovoljno dugo živi i pamti isto može potvrditi i za pruge, magistrale, autoputeve, mostove, bolnice... širom zemlje! Ovo je vreme sumraka svesti i savesti. Vode nas kao ovce, a troše naš novac.
Neki objekti stari više decenija, pa i sto godina, ne prokišnjavaju. Kad je letos onaj sportaš rušio po Slaviji na nekim, ko zna koliko, možda i ceo vek starim zgradama, se mogla videti malo neobična, ali divna stara, drvena stolarija koja je, očigledno, uredno održavana.
Danas održavanje ne postoji. Ni kao reč.
Kako će ove nove skalamerije izgledati za deset, dvadeset, ... godina, da ne pominjemo dalje, ko zna.
Dejane, koliko godina imate, pa pominjete komunjare? U komunizmu je izgrađena baš ta stanica i godinama joj ništa nije falilo. Ostavite se već jednom komunizma, od toga je prošlo više od 30 godina, šta je u međuvremenu urađeno, a da valja?
Zato se uzurpator drzave i budzeta svim silama borio da opet ostanu na vlasti, da moze ovako raditi sta mu se hoce sa drzavnim dobrima i budzetom,a praznjenje budeta " poslovna tajna!"Da i dalje bude iznad Ustava, pravosudja, policije, tj. da ne odgovara za njihovo krsenje, niti otudjenje od drzave prirodnih resursa, ekolosko unistenje i potpunu urusenost i rasprodaju drzave. Mafijaske metode su dobro utabane !
ahahaha priče za decu, sve što se ne uklapa u priču napredne i neverovatne Srbije je tajna. Naravno da nije u interesu da se izveštava o rasulu na železničkoj stanici, gde ljude busevima prevoze do stanice izvan grada u slučaju da hoce da idu u pravcu koji nije Beograd. Kod Kineza se netrasparentnost podrazumevana.
Kinezi su su kao i svaka druga velika sila, zlo. Nisu nas bombardovali kao SAD i EU ali su nam već naneli mnogo ekonomske i ekološke štete. O domaćem zlu oličenom u Vucicu i svima koji ga podrzavaju, ne treba trošiti reči. Sve je već rečeno, cena za sve nas će biti ogromna uključujući i te koji ga podrzavaju. Ali se parama neće moći platiti.
Vrlo jednostavno, nije problem kineski partner, radi se o sns korupciji koja ne sme da se vidi, a od koje se delimično odvoji "dve hiljade za gospodina", sendviče i autobuse. Isto kao i za seobu sns srbalja radi glasanja.
Samo sumnja poverenika zbog ovoga, dovodi do ostavki ministara u ozbiljnim zemljama, a u zemlji kao što je postala Srbija, odnosno Aleksandrova i Andrejeva prćija, gomilaju se ovakvi projekti na koje su samo njih dvojica, Vesić i Vulin ponosni....
Kada se radi o javnim objektima tteba baš suprotno, da svakom gradjaninu bude dostupna informacija o izvodjaču radova, vremenu i naravno cifri koja je odvojena iz budžeta
Ili sam se ja pogubila i prodata je zgrada stranoj kompaniji?!
Za vama nije jasno koja vas struja komunjara vodi ? Urade u startu ofrlje da bi posle neki sincici ili unici imali posla ! Tako to ovde ide vec pola veka ali gluperde to ne primecuju, jer je sve pod izgovorom bitno je da se nesto gradi ! Sve ove ulice sto su tanko asfaltirane po NS letos, ocekujte prve popravke veoma uskoro ! Petrovaradin, Preradoviveca ulica, krljpljena 5 puta, voznja kao slalom zbog poklopaca kanalizacije, nema ivicnjaka, voda ide levo-desno !
Мора да је у питању војни објекат па је тајна ,од тоалета ће бити ракетни центар фк-3, а од чекаонице хангар за хеликоптере и дронове,пошто је чекаоница тако и деловала са голубовима писмоношама
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO Obnova železničke stanice u Novom Sadu tajna: Kinezi tako žele, a ministarstvo poslušno
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•26.01.2024.
•09:19 > 12:38
Komentari 38
Ako
Oni toliko kradu ali ne rade apsolutno nista. 16 miliona e za sta, za dodatni teret i unistene zivote, zatrte porodice.
Ako ovo prezive u NS, svi treba da umremo.
Zee d’état
Lea
Svesna
Održavanje
Danas održavanje ne postoji. Ni kao reč.
Kako će ove nove skalamerije izgledati za deset, dvadeset, ... godina, da ne pominjemo dalje, ko zna.
Maroder
Za Dejana
Jasno
neko
Mojsije
Juca
/
a ovde za kineski novac daju da im kina pravi logore u kojima vaze kineski zakoni.
Milojko
Mitke83
jaska
Valjda već moramo učiti.
Uros
moje pare
hocemo transparentnost
Mićo
Prezime
Salamander
Mi smo ih zaposlili.
Ako ne rade kako treba: mrš!
Mirko
Samo sumnja poverenika zbog ovoga, dovodi do ostavki ministara u ozbiljnim zemljama, a u zemlji kao što je postala Srbija, odnosno Aleksandrova i Andrejeva prćija, gomilaju se ovakvi projekti na koje su samo njih dvojica, Vesić i Vulin ponosni....
Srbija voz
Milan
Super
Ili sam se ja pogubila i prodata je zgrada stranoj kompaniji?!
Pogodi ko je
Nebojša
Iguman
Dokle to da trpimo?
Dejan
PeraNS
Dobro urađen posao
Nik
Јованка
S
Aleksej
Postavili su nam kolonijalnog upravnika, on je sakupio najgori sljam oko sebe da nas drze potlaceni i to je to.
Sabo
Vlada
ex chapman
Mr Bean
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H